کارگزاری آنلاین لایت فارکس از سال 2005 فعالیت خود را در بازار‌های ارز، کالا و سهام آغاز کرده است. تمام جفت ارزهای اصلی و نرخ متقابل، نفت، فلزات گرانبها، شاخص های سهام، blue chips و بزرگترین مجموعه از کریپتوکارنسی ها را می توان در لایت فارکس معامله کرد. لایت فارکس یک کارگزاری محبوب و قابل اعتماد می باشد که معاملات آن توسط تکنولوژی پیشرفته ی ECN انجام می شوند. رابط کاربری لایت فارکس بسیار جذاب و کاربردی است و به 15 زبان دنیا ترجمه شده است.

از مهمترین ویژگی های این بروکر امکان کپی تریدینگ و شارژ آنی حساب می باشد به گونه ای که با اتصال به صرافی ترف قرارداد با لایت فارکس می توانید به کمک درگاه ها بانکی ایران حساب خود را شارژ کنید. معمولا شارژ حساب ها در کارگزاری های دیگر چند ساعتی زمان می برد اما شما در لایت فارکس در کمتر از ۵ دقیقه می توانید حساب خود را شارژ کنید

همچنین اگر دانش کافی برای ترید کردن ندارید با انتخاب یکی از تریدر های محبوب از بین هزاران تریدر حساب کپی تریدینگ خود را فعال کنید و به صورت خودکار کسب درآمد کنید البته این روش چندان پیشنهاد نمی شود چرا که ممکن است تریدر انتخابی شما فرد مناسبی برای این کار نباشد و معاملات شکست خورده زیادی داشته باشد بهتر است قبل از انتخاب یک تریدر برای کپی تریدینگ با حساب دمو بازدهی و فعالت آن را بررسی کنید. البته ناگفته نماند اگر یک تریدر حرفه ای هستید می توانید با فعال کردن کپی تریدینگ حساب خود کسب درآمد خوبی داشته باشید.

در این پلتفرم معاملاتی تمام ابزار های نوین تحلیل تکنیکال قرار داده شده اند. طرفداران محبوب ترین پلتفرم معاملاتی یعنی متاتریدر ۴ و ۵ نیز میتوانند از خدمات این کارگزاری به سادگی استفاده کنند.

همچنین امکان ترید کردن از طریق وب سایت و اپ لیکیشن لایت فارکس نیز وجود دارد که وب سایت این بروکر نسبت به دیگر بروکر ها برگ برنده آن است.

طبق بررسی های ما میزان اسپرد و سواپ دریافتی نیز کمتر از کارگزاری های دیگر است که این مورد هم یک امتیاز مثبت برای این کارگزاری و مشتریان آن است.

در صورت تمایل از گوشه سمت راست مطلب توضیحات کامل را مطالعه کنید.


Daitanos لایت ,فارکس ,حساب ,کارگزاری ,تریدر ,شارژ ,لایت فارکس ,پلتفرم معاملاتی ,ترید کردن ,کنید البته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

PunchLabel آشنایی با زندگی یک زن معلول قطع نخاع اسک millergxuxyzo04 Teren خرید اینترنتی میهن دانلود 1 آموزش اندروید